Zwroty i reklamacje
Prosimy, by zwrotów dokonywać przez system poniżej. Wystarczy kliknąć, zalogować się mailem, wybrać produkt i formę zwrotu. Od ręki, natychmiast, bez pisania i telefonowania:
Drugą metodą jest nadanie paczki przez inPost. Zrobisz to samodzielnie, klikając na link poniżej. Niektórzy mówią, że procedura jest nieco prostsza ;)
Jeśli jednak cokolwiek nie działa, napisz do nas na maila: sklep@nasze-szachy.pl. Zwrotu możesz też dokonać samodzielnie, zwyczajnie odsyłając nam produkt w dowolnie wybrany przez Ciebie sposób. Prosimy tylko o jasne oznaczenie numeru zamówienia - to znacznie ułatwi kontakt i późniejszy zwrot środków. W przypadku zwrotu szachów opłaconych pobraniem, prosimy też wskazać nam numer konta do zwrotu. Nie mamy możliwości przyjmowania przesyłek za pobraniem ;)
W liście przewozowym lub w pudełku umieść karteczkę z numerem zamówienia! W przeciwnym razie nie będziemy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy! Zwyczajnie nie będziemy wiedzieli, komu je zwrócić. ;)
Zwroty towarów
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
wykonasz zwrot za pośrednictwem systemu (link powyżej),
mailowo na adres: sklep@nasze-szachy.pl lub
w formie pisemnej na adres: ul. Mieczykowa 1, 51-252 Wrocław.
Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wówczas w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, wyślij do nas zwracany towar na adres
ul. Mieczykowa 1, 51-252 Wrocław.
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj staramy się zrobić to od razu), zwrócimy Ci środki pieniężne za towar.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. z grawerunkiem), prawo zwrotu nie przysługuje. W przypadku wady/uszkodzenia, niezwłocznie wymieniamy wadliwą część.
W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Można dokonać zwrotu tylko nieuszkodzonych szachów. Jeśli przesyłka wydaje Ci się uszkodzona w transporcie, nie przyjmuj jej i spisz z kurierem protokół szkody!
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli produkt jest niezgodny z umowę. Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
1. Napisz do nas:
mailowo na adres: sklep@nasze-szachy.pl lub
w formie pisemnej na adres: ul. Mieczykowa 1, 51-252 Wrocław.
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem.
Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.